Sähköpostin kansiot kannattaa järjestää erilaisiin kansioihin, joiden käyttötarkoitus on vähentää postin sotkua. Jos tekee kansion tarpeellisille ja tarpeettomille sähköposteille, siinä säästyy aikaa eikä tarvitse käydä aina kaikkia läpi löytääkseen etsimänsä sähköpostin. Anna kaikille kansioillesi selkeät ja yksinkertaiset nimet, jotta tiedät niiden sisällön heti. Tarpeettomat sähköpostit voi suoraan poistaa.
Alla mahdollisia kansioiden nimiä:
Käsittele pian:
Tämä kansio sisältää viestejä, jotka vaativat hieman harkintaa
Mene:
Kerää tänne liput, kartat ja ajo-ohjeet
Tee joskus:
siirrä tähän kansioon viestit, joiden lukeminen ei ole niin tärkeää
Lue:
Näihin viesteihin tutustut omalla ajalla
Odotuksessa:
Siirrä tänne lähettämäsi viestit joista odotat tärkeää vastausta
Arkistoi:
Tänne pistät viestit jotka haluat säästää tai palata myöhemmin takaisin
Alla mahdollisia kansioiden nimiä:
Käsittele pian:
Tämä kansio sisältää viestejä, jotka vaativat hieman harkintaa
Mene:
Kerää tänne liput, kartat ja ajo-ohjeet
Tee joskus:
siirrä tähän kansioon viestit, joiden lukeminen ei ole niin tärkeää
Lue:
Näihin viesteihin tutustut omalla ajalla
Odotuksessa:
Siirrä tänne lähettämäsi viestit joista odotat tärkeää vastausta
Arkistoi:
Tänne pistät viestit jotka haluat säästää tai palata myöhemmin takaisin
Lyhyesti ja ytimekkäästi juuri näin:)
VastaaPoista